19 Januari 2010

Hejsan!

Nu är allt bra igen,mamma pratar med mej. Jag sa förlåt till henne igår. Så nu ska jag få mina 900kr tillbaka (hoppas jag). Jag tror att jag ska få följa med till JKPG iaf, hon sa nog bara så för att hon var sur på mej.
 
Jag längtar tills jag fyller år för då ska jag få en moppe :))
Jag vill ha sommaren tillbaka, orkar inte med snön mer!!!!!

Imån ska jag köpa en födelsedags present till bella, ska kanske köpa lite kondomer till henne xD <3
det tror jag att hon behöver nu när hon har fyllt 15år.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha Hassna då xD



Vill du ha kondomer när du fyller 15 också? :)

2010-01-19 @ 13:30:32
URL: http://photobymxemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0