14 Januari 2010

Tjena! hade inget att blogga om :((


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
nä.inte än :(

2. Höll du några av dina nyårslöften?

har inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nä. inte än iaf :))

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5.Vilka länder besökte du?

Inga :(

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Nej,inget som jag kommer på just nu :((

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Födelsedagar :)) <33

8. Vad var din största framgång 2009?
Mina betyg! *Stolt* :)) <3

9. Största misstaget?
Jag vet inte.kommer inte på nån!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej. inte än :)) <33

11. Bästa köpet?
mobil :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
på att spara :)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
vännerna :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
vet inte.ingen speciell :)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare :))

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Bloggat mer. :)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
inget

18. Hur tillbringar du julen?
Hemma :)

19. Blev du kär i år?
nej =)

20. Favoritprogram på TV?
Scrubs,simpsons,family guy.andra avenyn m.m

21. Bästa boken du läste i år?
Låt den rätte komma in :o

22. Största musikaliska upptäckten?
Många :P

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

Jag önskade mig en systenlamera. kommer inte ihåg var jag fick =))

25. Något du önskade dig men inte fick?
Systenkamera :((

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Det har jag glömt xD som vanligt antar jag?

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej.inte vad jag vet :))

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
blandad :))

29. Vad fick dig att må bra?
Mina underbara kompisar :) <33

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hahah jag brukar inte bli "sugen" på folk xD 

31. De bästa nya människorna du träffade?
Vill inte välja nån ;)



Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah, du glömde ju att ändra några av mina svar Hassna ;D

2010-01-14 @ 22:06:44
URL: http://photobymxemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0